خانه آزمون ساز آنلاین درخواست آزمون آنلاین پشتیبانی بلاگ تماس با ما درباره ما

لغات کلیدی و جادویی در مارکتینگ

 لغات کلیدی و جادویی در مارکتینگ

در دهه های گذشته تبلیغات دچار تحولات عمده ای شده است اما برخی از کلمات همانند گذشته قدرت و نفوذ زیادی دارند.مدیران خردمند و نویسندگان متون تبلیغاتی و طراحان به خوبی می دانند که لغات چگونه بر احساس مخاطب اثر گذاشته و او را وادار به عمل می کند.

تا جایی که امکان دارد از این 20 لغت در مکالمات خود برای بازاریابی استفاده کنید تا اثرات معجزه آسای آن را مشاهده نمایید.

1_شما:در مورد خودتان صحبت نکنید و نشان دهید محوریت موضوع مشتری است.

2_دلیل:به مشتری علت نیازش را توضیح دهید و چرایی نیاز به محصول را نشان دهید.

3_رایگان:خیلی پیشنهاد جذاب و وسوسه کننده ای است و کسی نیست که آن را رد کند.

4_ارزش:برای مشتری باید تشریح نمود که از چه چیزهایی بهره مند می شود و از محروم شدن از چه چیزهایی جلوگیری می شود.

5_گارانتی(تضمین):برای حداقل نمودن میزان ریسک مشتری باید احساس کند در این معامله چیزی بدست آورده و چیزی از دست نخواهد داد.

 6_آسان:برای مشتری رفتن به مرحله خرید را راحت نمایید و نشان دهید که چگونه زندگی با بهره گیری از محصولات و یا خدمات شما راحت تر و آسان تر می شود.

7_کشف:مشتری باید مزیتی جدید و شگفت انگیز را در محصول شما کشف کند که باعث تفاوت شما با رقبایتان شود.

8_همین الان اقدام کن:مشتری را باید به اقدام فوری ترغیب کنید و بگویید که این فرصت استثنایی را از دست ندهد و به او حس اضطرار دهید.

9_محرمانه:به افراد با توجه به شرایطی که دارند احساس خاص بودن بدهید.همه افراد موفق نیستند اجازه دهید مشتریان شما رمز و راز موفقیت شما را بدانند.

10_هرآنچه بخواهی:مشتری باید خیالش راحت شود که هرچه را که میخواهد محصول یا خدمات شما برای رسیدن به آن هدف همراهی می کند.

11_هرگز:به مزایا یا منافع منفی اشاره کنید مثلا بگویید پول اضافی نپردازید یا مثل بقیه نباشید.

12_جدید:خدمات یا محصول ما حرفی نو در صنعت ماست.جنبه جدید بودن رو بعنوان نقاط مثبت خدمات یا محصولتون بیان کنید.

13_صرفه جویی:یکی از قدرتمند ترین کلمات هنگام صحبت با مشتری این است که به مشتری این حس را منتقل کنیم که صرفه جویی در زمان و وجوه نقدی او برای ما ارزش و اهمییت دارد.

14_ثبات:بخاطر داشته باشید که محصول و یا خدمات و کسب وکار شما آزمون خود را پس داده و درست است.

15_فوری:برای مشتری دسترسی فوری به محصول یا خدمات شما خیلی جذاب تر از آن است که منتظر بماند.

16_چانه زنی:اجازه دهید مشتری با شما چانه زنی کند چون او بدنبال یک معامله پرسود و کم هزینه است.

17_سلامتی:حفظ سلامتی یکی از مهمترین اهداف بشر است: سلامت جسمی، سلامت روانی ، حتی سلامت مالی. اخیرا در تبلیغات توجه زیادی به مقوله ی سلامت مالی می گردد.

18_نتایج:این واژه با مقوله ی موفقیت ارتباط نزدیکی دارد. با استفاده از این واژه و یا هم خانواده های آن می توانید خرید را برای مشتری توجیه کنید. اگر خرید یک کالا یا خدمت همراه با نتایج مثبتی باشد ، مشتری به این نتیجه میرسد که خرید آن ارزش دارد.

19_بیشتر:اگر توضیحات یا پیشنهادات بیشتری نسبت به رقبا را دارید،اجازه دهید مشتری بداند.زیرا مشتری بدنبال دریافت اطلاعات بیشتر از محصول و پیدا نمودن بهترین است.

20_اجباری نیست:فراهم نمودن شرایط برنده_برنده در انجام معامله برای مشتریان.مشتری میخواهد خیالش راحت شود این معامله برایش سراسر سود است پس بایستی به او بگوییم که شما در حال سود بردن هستی و مجبور نیستی از محصولات یا خدماتی که ضرر وارد میکنند استفاده کنی.

دیدگاه‌ها

دیدگاهی برای این خبر وجود ندارد. اولین دیدگاه را شما ارسال کنید!